•  
  •  
  •  

I Care: alles in één hand

I Care Coaching | hulp en pgb begeleiding bij wonen, werken en financiën Bij I Care worden begeleiding bij wonen, werken en financiën door één aanspreekpunt uitgevoerd. Dit betekent dat cliënten met al hun vragen en problemen bij één persoonlijke begeleider terecht kunnen.

Daarnaast geldt dat de begeleiding of coaching afgestemd is op de persoonlijke behoefte van de cliënt. Wij zijn flexibel en zoeken voor elke beperking de beste oplossing. Dit gebeurt altijd in overleg met de cliënt.

Wanneer we een begeleidingstraject starten, leggen we de afspraken vast in een zorgovereenkomst.

Hieronder kun je lezen hoe eenvoudig je je bij ons kunt aanmelden.

I Care betekent 1 vast aanspreekpunt

I Care coacht en begeleidt op gebieden van wonen, werken en financiën. De cliënt wordt hierin gecoacht door 1 a 2 personen. Deze coach is daardoor van de gehele situatie op de hoogte en is het aanspreekpunt voor alle vragen. Door aandacht te hebben voor en ondersteuning te bieden op alle drie de gebieden kan dit de ontwikkeling van de cliënt versterken.

We proberen om binnen een week na aanmelding een afspraak te maken voor een persoonlijk intake gesprek. Dit kan bij de cliënt thuis of bij I Care op kantoor. In dit gesprek gaan we bekijken waar behoefte aan is, wat iemand wil leren en of I Care daar bij kan helpen.

Indicatie

Voor begeleiding bij wonen, werken en financiën is een indicatie nodig. Te denken hierbij aan een W.L.Z.-indicatie, een Wmo-indicatie, of een andere indicatie waarbij I Care wordt verzocht om haar begeleiding te leveren. 

Aanmelden bij I Care is eenvoudig

Wil je weten wat I care voor jou kan betekenen of wil je je direct aanmelden? Stuur dan onderstaande gegevens naar Debby@icare-coaching.nl. Vind je bellen fijner? Neem dan contact op met ons hoofdkantoor op telefoonnummer 0481-351587.

  • Naam?
  • Woonplaats?
  • Telefoonnummer?
  • Indicatie aanwezig, zo ja welke en wat is de geldigheidsduur?
  • Hulpvragen?
  • In het bezit van een eigen (huur)woning?